Wednesday, October 8, 2008

sumthing that is better b kept...

away,,,,,
k
it supp0se to b a fine day
but?
t0taly 180!!
start my day as a cleaning lady if the class
n seriously
i do really hate the class
n0t my classmate
but the wh0le thingy
p0mpuan jew ramai
tp idup dlm sampah
klau satu sem aku sapu sampah sekali jew
itu jew laaaaaaa
si slut yg k0non nyer lembut mcm saur busuk tu?
pengotoq!
shit perangai
bt0i laa apa fendi ckp
dia mmg contoh p0mpuan x bley buat bini

k0 rsa mcm fak x peragai kwn k0rang
klau k0rg sorg jew tgh kemas kelas
dtg lambat
tp k0rg jew yg kemas
then bila nk duduk
k0rg x der kerusi
rasa fak x????????
mmg shit laa perangai si slut tuh
like OMG!!
yg k0non tudung sampai lantai tuh
k0non beriman sgt
tp kebersihan x jaga
apa kehai nyaa tuh?
x rs fak?
rs x?
phm x?

g0sh
cant wait t0 finish my intermediate years
like i really wan t0 get awayyyyyyy
seriously im so0o0 prefer my fc class
like seriously
minus that slut
our fc class is a dream comes true

k forget the l0ser's ville

now
afterclass
i went t0 masjid jamek to tranfer the m0ney so0 dat i can hv my
funky banana vintage tee
typical me
i juz went through
minding my own bussiness
of course
its hot n crowded there
n im so0o0o0o0 in love wif the crowd :P
then suddenly
chadsx msg me
he actually saw me but afraid to approach hahahahahha
g0sh
rugi bt0i~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

dh latey
syikin will arrive so0n
ada keje sket~

1 comment:

nad said...

erma,
kau ajar aku.
type n spell betul2 hr tuh.

f.u.c.k

HA HA HA